Materiálové Třídy

 

Sklo - Klasic - polyester

Keel - skelá rohož pod jezdcem (4 vrstvy), základní materiál sendviče v celé ploše (coremat), ruční laminace (Hand Lay-up).

Paluba - skelá střiž, šrouby kování paluby jsou utěsněny (nepodlepené) - jsou vedeny skrze palubu, ruční laminace (Hand Lay-up).

Vnější slep skelná páska.

Vnitřní slep diolenová, nebo skelná páska.

V ceně je kompletní ostrojení lodě.

Základní materiál lodě - výhradně polyester, nelze doplatit epoxid.

Loď je těžší, ale neznamená to, že je její životnost delší! Toto materiálové složení je standard všech skleněných lodí dovážených ze zahraničí.

 

 

Sklo - Basic - polyester

Keel - skelná rohož pod jezdcem (4 vrstvy) + pod sedačkou ještě vrstva kevlaru. Základí druh sendviče v celé ploše (spheretex ), dno lodě je vakuováno (vacuum infusion).

Paluba - skelná střiž, šrouby kování paluby jsou utěsněny (nepodlepené) - jsou vedeny skrze palubu, ruční laminace (Hand Lay-up).

Vnější slep sklo.

Vnitřní slep diolenová, nebo skelná páska.

Základní materiál lodě - výhradně polyester, nelze doplatit epoxid.

 

Sklo - Hard-core - polyester

Keel - sedm vrstev lamina pod jezdcem. Vnitřní pohledová vrstva je v celé ploše z kevlaru. V celé ploše je použit špičkový sendvič. Exponovaná místa zesílena další vrstvou. Dno lodě je vakuováno (vacuum infusion).

Paluba - sklo rohož, v celé ploše sendvič, zesílení a další sendvič v  místech kolem jezdce a v exponovaných místech (zesíleno zejména kvůli záchranným technikám.) Paluba před jezdcem a kolem límce snese zatížení 80 - 90 kg. Paluba je vakuována (vacuum infusion).

Vnější slep skelná páska.

Vnitřní slep diolenová, nebo skelná páska.

Standardně se tato verze staví z polyesteru. Na přání lze doplatit verzi z epoxidu.

Toto materiálové složení naplňuje mou představu o skladbě expediční lodě.

 

Kevlar - Hard-core - polyester

Stejné složení jako u lodi „sklo - Hard-core - polyester", zde použity kevlarové rohože.

Keel -sedm vrstev lamina pod jezdcem, v celé ploše špičkový sendvič. Vakuováno (vacuum infusion). Exponovaná místa zesílena o další vrstvy.

Paluba - kevlarová rohož, v celé ploše sendvič, zesílení a další sendvič v  místech kolem jezdce a v exponovaných místech (zesíleno zejména kvůli záchranným technikám.) Paluba před jezdcem a kolem límce snese zatížení 80 - 90 kg. Paluba je vakuována (vacuum infusion).

Slep vnější kevlarová páska.

Slep vnitřní kevlarová páska.

Sedačka + límec: transparentní carbon

Standardně dodáváme loď v provedení polyester. Na přání je možno doplatit si verzi z epoxidu.

Toto materiálové složení naplňuje mou představu o skladbě expediční lodě.

 

Carbon - Elite - epoxid

Keel - kombinace rohoží carbonu a kevlaru, špičkový sendvič. Vakuováno (vacuum infusion).

Paluba - kevlar rohož, v celé ploše sendvič. Zesílení v exponovaných místech. Paluba je vakuována (vacuum infusion).

Slep vnější - kevlarová páska.

Slep vnitřní - kevlarová páska.

Tato verze se dodává pouze v epoxidu.

Jedná se o předimenzované složení pro závodní lodě. Jsou použity špičkové materiály, stejné které používají nejlepší zahraniční i tuzemští výrobci. Je určena pro náročné jezdce, kteří dávají přednost lehké lodi a volí absolutní špičku. Tuto verzi doporučujeme i drobnějším jezdcům a ženám. Například kompletně ostrojená Elefterie v tomto provedení váží pouze 17 kg.

Toto materiálové složení nenaplňuje mou představu o skladbě expediční lodě. Je určena pro ty kteří honí gramy.